Procesory i muzyka

Co może połączyć gwiazdę muzyki i giganta branży IT? Pozornie jedynie reklama. Intel próbuje udowodnić, że dużo więcej. Tydzień temu Will.i.am, lider zespołu Black Eyed Peas został zatrudniony przez producenta procesorów na stanowisku „dyrektora kreatywnej innowacji”. Chwyt marketingowy? Być może. Intel zapewnia jednak, że muzyk ma sprawować stanowisko nie tylko na papierze.

Muzyk ma podpowiadać, jak działkę, na której zna się najlepiej „sprzedać” na mobilnych urządzeniach. A Intel wykorzysta to przy projektowaniu swoich nowych procesorów. Nie wiemy, czy Will.i.am faktycznie ma niezbędną, przydatną wiedzę. Ale zakładając, że tak, można mówić o nowej jakości współpracy biznesu z kulturą. Przy mariażu lidera Black Eyed Peas i Intela tradycyjne działania sponsoringowe wydają się przedpotopowym podręcznikowym chwytem.

-Dla Intela to imperatyw, aby nasze innowacje docierały do globalnej kultury młodzieżowej – zapewniała Deborah Contrad, dyrektor marketingu Intela. Czy sam Will.i.am jednak do tego wystarczy? Śmiemy wątpić. Jeśli Intel myśli o nim poważnie, równie poważnie powinien zastanowić się nad zatrudnieniem całego teamu artystów, który mógłby wesprzeć swojego „dyrektora kreatywnej innowacji”.

Reklamy

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s