Kanapka z Szymborską, Wajda jak zegarek

Millward Brown SMG/KRC przeprowadziło badania. Zbadało wizerunek ludzi kultury i porównało je z markami komercyjnymi. Wyniki mogą wydawać się ciekawe.

Wizerunek damy Orderu Orła Białego zdaniem ekspertów SMG/KRC jest podobny do Winiar. Pozytywne odczucia do noblistki żywi 91 proc. badanych. Jej talent i zdolności twórcze jako wysokie ocenia 92 proc. respondentów. Między innymi na tych podstawach analitycy firmy ustalili, że Szymborska „wizerunkowo podobna jest do brandów”: Tissot, ING, Soraya i właśnie Winiary.

Natomiast 72 proc. ankietowanych ceni Katarzynę Grocholę. Jej zdolności twórcze pozytywnie ocenia 74 proc. badanych. To pewnie dlatego Grochola zdaniem Millward Brown SMG/KRC jest jak Knorr, Gillette, czy Rexona.

Z kolei Krzysztof Penderecki jest bliski markom BPH, Orlen, Mercedes, Tissot. Firma produkująca zegarki, bank BPH oraz Mercedes kojarzy się także z Andrzejem Wajdą. Tu jednak należy dodać jeszcze markę Nissan.

Jak SMG/KRC to wyliczyło, zmierzyło i dopasowało? Chyba oni sami tylko to wiedzą. Za to teraz smarując kanapkę majonezem mamy poczucie, że ocieramy się o Nobla.

Reklamy

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s